پوش نوتیفیکیشن چیست؟

پوش نوتیفیکیشن چیست ؟

پیامی که به کاربران اپلیکیشن های موبایل ارسال میشود را نوتیفیکیشن مینامند. ارسال پیام انبوه بشکل نوتیفیکیشن به گوشی موبایل انجام میشود و نه خط یا شماره موبایل و انواع مختلف و بشکل های گوناگونی انجام میشود . این شیوه از ارسال پیام انبوه را برای تبلیغات , اطلاع رسانی کاربران از آخرین بروزرسانی ها , ارسال اطلاعیه ای فوری به کاربران مانند برگزاری یک جراج , یک خبر فوری , ... کاربرد دارد.

مزیت ارسال انبوه پوش نوتیفیکیشن در تبلیغات :

ارسال نوتیفیکیشن به دلیل امکان ارسال فوری پیام با تفکیک موضوعی , محل و منطقه و گاها سن و جنسیت انجام میشود

مخاطب شما در نزدیکترین فاصله ممکن یعنی فاصله بین گوشی تلفن همراه و چشم هایش تبلیغ شما را بطور مستقیم مشاهده میکند.

صاحبان رسانه های اجتماعی برای افزایش فالوور های واقعی بشکل اختیاری از این روش برای ارسال پیام تبلیغاتی خود و لینک عضویتشان استفاده میکنند.

هزینه پوش نوتیفیکیشن در مقایسه با گستردگی کاربران نسبت به سایر روشهای اطلاع رسانی و ارسال انبوه تبلیغات بسیار ناچیز است. بطور مثال هزینه ارسال نوتیفیکیشن در حداقل یا حداکثر سفارش چیزی در حدود یک دهم یا یک دوازدهم ارسال پیامک انبوه میباشد.... درباره پوش نوتیفیکیشن بیشتر بدانیم

ارسال پیام نوتیفیکیشن | پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی 

روش ارسال پوش نوتیفیکیشن انبوه

شرکت های ارسال نوتیفیکیشن در ایران با بهترین اپلیکیشن های ایرانی از نظر تعداد مخاطب قراردادهایی دارند و از همین رو ظرفیت ارسال نوتیفیکیشن این شرکت ها بسیار بالا و قاعدتا در هر مرتبه از ارسال پیام نوتیفیکیشن احتمال ارسال تبلیغات تکراری کم میشود. سازین برای ارسال پیام انبوه بصورت نوتیفیکیشن محیطی را فراهم کرده تا بتوانید براحتی و با تعداد دلخواهتان سفارش ارسال نوتیفیکیشن خود را به ثبت برسانید. ویژگی ارسال پیام پوش نوتیفیکیشن سازین در این است که توانسته کاربران اپلیکیشن های موبایل را مطابق موضوعات هدف دسته بندی کند و یا مشترک میتواند ارسال نوتیفیکیشن را به شهر یا محله یا منطقه ای خاص در زمان دلخواهش انجام دهد.



آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله

در همین زمینه

روش سفارش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

روش سفارش نوتیفیکیشندر صفحه سفارش نوتیفیکیشن انواع پلان ها با تعداد ها ارسال مشخص شده است که...