روش سفارش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

روش سفارش نوتیفیکیشن

در صفحه سفارش نوتیفیکیشن انواع پلان ها با تعداد ها ارسال مشخص شده است که میتوانید از بین آنها و با توجه به نوع نوتیفیکیشنی ( بنری و متنی (عادی ) یا دیالوگی ( ویژه)) آنرا انتخاب کنید. اگر موضوع خاصی یا مکان خاصی را انتخاب کنید به هزینه ارسال هر نوتیفیکیشن شما اضافه میشود و پس از پرداخت صورتحساب از تعداد کل این هزینه کسر میشود . در نهایت بعد از انتخاب از طریق پیامرسان تلگراممحتوای تبلیغاتی تان را برایمان ارسال کنید.
 
محتوای شما بایستی شامل یک عنوان ( 4کلمه) و توضیحات (8کلمه) و لینک ( لینک سایت یا فروشگاه یا کانال یا...) باشد. اگر بخواهید میتوانید به محتوایتان یک آیکون ( لوگو ) و یک بنر با کیفیت نیز اضافه کنید که جلب توجه پیام تبلیغاتی تان افزایش یابد. بهمین راحتی سفارش شما ثبت و در زمان دلخواهتان ارسال انجام میشود. معمولا 24 تا 72ساعت پس از ارسال با مراجعه به صورتحساب تان میتوانید گزارش ارسال را بصورت آنلاین مشاهده کنید ( گزارش ارسال تا 72ساعت پس از ارسال به دلیل افزایش تعداد کلیک ها و مشاهدات کاربران تغییر میکند که همیشه در دسترس شماست)

بهمین راحتی سفارش نوتیفیکیشن شما ثبت و ارسال نوتیفیکیشن شما انجام شد , با این حال اگر قصد استفاده از این شیوه از تبلیغات را به شکل مداوم دارید بهتر است با تمام اجزای آن آشنا شوید و توضیحات زیر را بخوانید :


نوتیفیکیشن پیامی است که کاربرانی که اپلیکیشن های موبایل را روی گوشی یا تبلت یا کامپیوتر شان نصب کرده باشند دریافت میکنند. این پیام میتواند یک متن ساده یا یک متن بهمراه لینک یا متنی بهمراه یک آیکون و لینک یا حتی یک بنر بزرگ بهمراه آیکون و متن و لینک ... باشد . شیوه ارسال محتوا مهم نیست چون مثل محتوای یک ایمیل ارسالی محتوا دست خودتان است که دقیقا چطور طراحی و ارسال شود ولی بهتر است محتواییکه طراحی میکنید ساده باشد و پیچیده یا با فونت های ریز نباشد تا براحتی در یک نگاه دریافت کنند متوجه موضوع شده و در بعد از جذب تبلیغ شما روی لینک آن کلیک کند.

نکات مهم در حین سفارش نوتیفیکیشن

  •  تفاوت نوتیفیکیشن متنی بنری و دیالوگی

    1- تعریف نوتیفیکیشن متنی بنری (عادی و دیالوگی)
    قیمت نوتیفیکیشن متنی بنری نسبت به دیالوگی پایینتر است. نوتیفیکیشن دیالوگی به نوتیفیکیشنی گفته میشود که حتی اگر کاربر در حین استفاده از اپلیکیشن روی گوشی خود هم نباشد آنرا دریافت میکند و مسلما جلب توجه بهتری دارد. نوتیفیکیشن متنی بنری (عادی) قیمت پایینتری دارد و برای ارسال های گسترده تر و بالا مناسبت تر است و برعکس دیالوگی کاربر اپلیکیشن در حین استفاده از اپلیکیشن آنرا دریافت میکند.

    2- انتخاب موضوع در قیمت تاثیرگذار است

    شما میتوانید حین سفارش موضوعاتی را انتخاب کنید و لازم است بدانید انتخاب هر موضوع به هزینه هر ارسال شما اضافه میکند. بطور مثال اگر ارسال به بانوان یا آقایان را انتخاب کنید هزینه هر ارسال شما مطابق مبلیغی که بالای بخش توضیحات نوشته اضافه و در نهایت تعداد ارسال تان کمتر خواهد شد. مثلا اگر پلان 500هزار تایی را انتخاب کنید و یک یا چند موضوع را انتخاب کنید از تعداد انتخابی شما مطابق تعرفه کم میشود و مثلا معادل 450 یا 400هزار ارسال برایتان انجام میشود.

    3- انتخاب استان / شهر / محله در قیمت تاثیرگذار است

    شما میتوانید حین ارسال مشخص کنید میخواهید به چه استانی یا شهری یا محله ای پیام ارسال شود و بخشی برای این موضوع دیده شده که در آن نام استان ها یا شهر یا محله ها را مشخص میکنید ( البته ارسال به حدود این مناطق انجام میشود ) با انتخاب منطقه جغرافیایی به هزینه هر ارسال شما افزوده میشود و بطور مثال اگر پلان ارسال نوتیفیکیشن 100هزارتایی را انتخاب کرده باشید به دلیل افزایش قیمت هر ارسال این تعداد به 80 یا 70 هزار ارسال تغییر میکند.

    به دلیل تاثیر انتخاب موضوع و مکان در ارسال پیام نوتیفیکیشن میتوانید تعداد درست را انتخاب کنید , مثلا اگر هدفتان ارسال 100هزار پیام واقعی است گزینه 150هزارتایی را انتخاب کنید تا در صورت انتخاب موضوع و مکان جغرافیایی تعداد ارسالی شما بیشتر از یکصدهزار عدد منظور شود .

    نمونه نوتیفیکیشن تبلیغاتی


  • ارسال محتوای تبلیغاتی

    نمونه ای از نوتیفیکیشن ارسالی بهمراه جزییات طبق تصویر فوق مشاهده میکنید. فرقی نمیکند کدام سرویس را انتخاب کرده باشید یا چه تعدادی , در هر ارسال این امکان وجود دارد که یک آیکون ( لوگو ) بهمراه یک بنر بزرگ و عنوان متنی (4کلمه) و توضیحات (8کلمه) و یک لینک از شما دریافت میشود. موارد اجباری محتوا تنها لینک +عنوان و توضیحات است که برخی از مشترکین برای ساده کردن تبلیغات محتوای خود را فقط متن یا آیکون و برخی هم به سلیقه خودشان بهمراه یک بنر ارسال میکنند. در کانال تلگرام سازین عضو باشید تا هر زمان که خواستید بتوانید از طریق ID های معرفی شده در کانال یا اطلاعات تماس و یا تخفیف ها و سرویس های جدیدی که آنجا منتشر میشود مطلع شوید.

    چنانچه امکان ارسال پیام از طریق تلگرام برایتان فراهم نبود میتوانید از طریق شماره 09355325040 یا 09123273532 از طریق واتس اپ یا تلفنی از ساعت ( 12 ظهر تا 21 شب ) با سازین در ارتباط باشید.



    لینک های ضروری :

    - تبلیغات شبکه اجتماعی
    - افزایش فالوور و ممبر ایرانی
    - آموزش های تبلیغ در شبکه اجتماعی
    -
    روشهای ارتباط با سازین

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله

در همین زمینه

پوش نوتیفیکیشن چیست؟

پوش نوتیفیکیشن چیست ؟پیامی که به کاربران اپلیکیشن های موبایل ارسال میشود را نوتیفیکیشن مینامند....